همایش مراقبین، کارشناسان و سفیران سلامت برتر سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 4055781
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

همایش مراقبین، کارشناسان و سفیران سلامت برتر سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد

همایش مراقبین، کارشناسان و سفیران سلامت برتر سیستان‌و‌بلوچستان به مناسبت هفته سلامت با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی امروز،19 اردیبهشت برگزار شد.

سردار محمدکرمی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشوربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار محمدکرمی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در همایش مراقبین، کارشناسان و سفیران سلامت برتر سیستان‌وبلوچستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی امروز، 19 اردیبهشت ماه در کانون آزادگان مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: اینکه گفته می‌شود معلمی شغل انبیاست، واقعیت دارد.

وی با اشاره به این مطلب که انبیای الهی برای نجات بشریت مبعوث شده‌اند و این یک رسالت خطیر و بسیار سخت است؛ بیان کرد: معلمان نیز با ساختن ذهن انسان‌ها همین رسالت را برعهده دارند.

سردار کرمی، آموزش و پرورش را یکی از مهمترین ارکان هر جامعه دانست و ادامه داد: معلمان آینده جامعه را می‌سازند و علاوه بر دانش آموزان، در هدایت، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های خانواده‌ها نیز تأثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه تربیت و تزکیه از موضوعات بسیار مهم و مورد تأکید در قرآن کریم است، ادامه داد: باید بهره‌گیری از قرآن کریم به عنوان کلام زیبای الهی در برنامه‌های آموزشی مدارس مورد توجه باشد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه نیروی انسانی مؤمن، خلاق و متفکر می‌تواند جامعه را متحول کند، اظهار کرد: معلمان در پرورش چنین نیروهای انسانی برای کشور نقشی اساسی ایفا می‌کنند و این یک موهبت و نعمت الهی است که با تلاش در جهت رضای الهی می‌توانند شکرگزار این نعمت باشند.

انتهای پیام
captcha