خدامحوری ویژگی بارز شخصیت امام خمینی(ره)‌ بود
کد خبر: 4061960
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

خدامحوری ویژگی بارز شخصیت امام خمینی(ره)‌ بود

امام جمعه سراوان گفت: حضرت امام خمینی در بندگی خداوند، شجاعت و ایستادگی در مقابل ظلم بی‌نظیر بود و لذا انقلابی بی‌نظیر رغم زد و توانست امت واحدی ایجاد کند.

بامری امام جمعه شهرستان سراوانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در مراسم محوری ارتحال ملکوتی امام خمینی که 14 خرداد در شهرستان سراوان برگزار شد، اولین شاخصه شخصیت امام خمینی(ره) را خدامحوری برشمرد و گفت: حضرت امام در بندگی خداوند، شجاعت و ایستادگی در مقابل ظلم بی نظیر بود و لذا انقلابی بی‌نظیر رغم زد و توانست امت واحدی ایجاد کند.

وی افزود: حضرت امام(ره) با قیام خود خاتمه ی بعثت انبیاء و اولیای الهی را در دل مردم زنده کرد. در روزگاری که همه سعی داشتند مسیر الهی فراموش شود امام خمینی(ره) مردم را به سوی خدا دعوت کردند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: دشمن از صدر انقلاب همواره سعی دارد که این قیام و انقلاب اسلامی در دل و ذهن مردم شناخته نشود و در حال حاضر هم با جنگ نرم در این زمینه بشدت و قدرت تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام بامری اضافه کرد: جایگاه حضرت امام(ره) زبانزد تمامی علما زمان خودش بود و همه به طریقی در باب معنویت از حضرت امام کسب فیض می کردند و در واقع اخلاص حضرت بود که دشمن را به عقب راند.

این مسئول افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی کسی بدون اجازه از دو قطب بزرگ عالم که شوروی و آمریکا بودند، اجازه نفس کشیدن نداشت اما حضرت امام(ره) با انقلاب خود توانست مشت محکمی به دهان هر دو قطب بزند و شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" را محقق سازد.

امام جمعه شهرستان سراون گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در صحیفه خود بیان می کند که دفاع از اسلام و نظام شوخی بردار نیست و من با هیچ کسی احد اخوت نبستم، و برخود تکلیف می‌دانم که در مقابل مستکبران بایستم.در واقع با انقلاب حضرت امام مستکبران و دشمنان خدای متعال سیلی خوردند.

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: باید دشمنان اسلام را بشناسیم امروز با توسل به جنگ رسانه ای سعی دارند که به اهداف خود برسند. سیاه نمایی انقلاب اسلامی، ناامید کردن مسلمانان و تفرقه انگیزی بین قومیت ها از جمله اهدافی است که دشمن سعی دارد از طریق جنگ رسانه ای پیش ببرد.

وی در پایان گفت: تمامی مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب جنگ رسانه‌ای را نخورند، زیرا آینده در سایه انقلاب اسلامی کاملا روشن خواهد بود.

انتهای پیام
captcha