امام یک الگو و اسوه بی‌نظیر برای کل تاریخ و دنیا است
کد خبر: 4061995
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

امام یک الگو و اسوه بی‌نظیر برای کل تاریخ و دنیا است

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر این مطلب که امام یک الگو و اسوه بی نظیر برای کل تاریخ و دنیا است، گفت: امام شخصیت بی بدیلی داشتند و توانستند انقلاب اسلامی را با مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم ستمشاهی به پیروزی برسانند.

حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که 14 خرداد با حضور مسئولان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با اشاره به بیان ویژگی‌های عرفانی، اخلاقی و ایمانی امام خمینی(ره)، گفت: خداباوری از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود و غیر خدا در نظر ایشان هیچ بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) که فرمودند امام خمینی(ره)، امام دیروز، امروز و فردا است، افزود: امام یک الگو و اسوه بی‌نظیر برای کل تاریخ و دنیا است.

حسینی بیان کرد: امام شخصیت بی‌بدیلی داشتند و توانستند انقلاب اسلامی را با مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم ستمشاهی به پیروزی برسانند.

وی بیان کرد: امروز همه باید برای حفظ این انقلاب که امانت امام راحل بوده و آن را به ملت ایران سپرده است، تلاش کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز مقام معظم رهبری امتداد مسیر امام راحل را در پیش دارند و تبعیت و اطاعت از ایشان در همه امور یک واجب است.

وی ادامه داد: امام راحل در میان رهبران سیاسی یک شخصیت استثنایی و بی‌نظیری بود که توانست در مقابل ابرقدرت‌های آن زمان با اقتدار ایستادگی کند.

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم با گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی(ره ) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد یک حرکت مردمی بود که باعث پیوند مردم و روحانیت شد.

انتهای پیام
captcha