توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی در شهرستان دلگان ضروری است
کد خبر: 4064706
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان:

توسعه متوازن فرهنگی و عمرانی در شهرستان دلگان ضروری است

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: توسعه متوازن فرهنگی، عمرانی و اجتماعی نقش مهمی در رفع معضلات شهرستان دلگان دارد.

دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌و‌ بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان 26 خرداد در دیدار فرماندار شهرستان دلگان گفت: در منطقه دلگان خدمات عمرانی و آبادانی زیادی صورت گرفته اما متاسفانه علیرغم انتظارها مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی در منطقه وجود دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: مواد مخدر، قاچاق، دعواهای طایفه‌ای، سرقت و آدم‌ربایی از جمله آسیب‌های موجود در شهرستان دلگان است که متاسفانه چهره ناشایستی در دیدگاه عموم از خود به جای گذاشته است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: رفع این مشکلات نیاز به کار همه جانبه داشته و باید در تمامی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی دست به دست هم دهید تا پا به پای رشد عمرانی به لحاظ فرهنگی نیز شاهد رشد منطقه باشیم.

همچنین در ابتدای این دیدار ولی محمد بامری فرماندار شهرستان دلگان نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی شهرستان پرداخت و خواستار سفر آیت‌الله محامی به منطقه شد.

انتهای پیام
captcha