توزیع 18 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان
کد خبر: 4064702
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

توزیع 18 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زاهدان

18 سری جهیزیه و 50 بسته معیشتی به همت گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی به نوعروسان نیازمند زاهدان اهدا شد.

سردار الماسی فرمانده تیپ 110 سلمان فارسیبه گزارش خبرنگار ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، با حضور مسئولان 26 خرداد 18 سری جهیزیه به همت گروه جهادی شهید رحمان رمضانی و تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی به نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان اهدا شد.

فرمانده تیپ 110 نیروهای مخصوص سلمان فارسی در این مراسم اظهار کرد: خیری به زیاد پرداخت کردن نیست وقتی به گنجشک هم غذا می دهیم کار خیر است همه باید انفاق و احسان را یاد بگیریم، هر کدام در حد وسع خود باید برای کمک به هم نوع تلاش کنیم.

سردار حسین الماسی افزود: در آیات و احادیث، بسیار بر احسان و انفاق تاکید شده است که اگر سرلوحه کار قرار دهیم برکت در زندگی مان جاری می‌شود.

وی بیان کرد: این 18 سری جهیزیه به همت خانواده شهید رحمان رمضانی تامین شده و علاوه بر این موارد توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم نیز توسط این خانواده خیر و نیکوکار انجام شده که بسیار ارزشمند است.

فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی خطاب به بانوان گفت: حضرت زهرا(س) را الگو قرار داده و خانه داری را در کنار هر شغلی که دارند، در اولویت قرار دهند.

وی آقایان این مراسم را نیز به الگوگیری از سیره حضرت علی(ع) در زندگی توصیه کرد و گفت: وفاداری، گذشت و رعایت حقوق طرفین باید مد نظر زوجین قرار داشته باشد.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تیپ 110 سلمان فارسی نیز در این مراسم با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ انفاق گفت: انفاق سیره ثابت ائمه اطهار(ع) است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده اظهار کرد: انفاق کننده مانند باغداری است که با بارش هر باران محصول چند برابر برداشت میکند.

وی با بیان اینکه انفاق سبب برکت مال انسان می شود، گفت: بر اساس آیات و روایات احسان، نیکوکاری و بخشش سبب طول عمر می شود، احسان زمانی ارزشمند است که بدون منت است.

حسن‌زاده خطاب به زوج های جوان در این مراسم، بیان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری به زوج‌های را سرلوحه کار قرار دهید.

از طرف سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و سردار الماسی فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی لوح و هدیه نقدی به زوجین اهدا شد.

در ادامه از خانواده خیر و نیکوکار شهید رحمان رمضانی نیز توسط سردار الماسی فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha