برگزاری اولین نشست ایده‌پردازی قرآنی در معاونت قرآن وزارت ارشاد
کد خبر: 4079582
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

برگزاری اولین نشست ایده‌پردازی قرآنی در معاونت قرآن وزارت ارشاد

اولین جلسه از سلسله جلسات ایده‌پردازی‌های خلاقانه و بدیع در حوزه قرآن و عترت در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

برگزاری اولین نشست ایده‌پردازی قرآنی در معاونت قرآنی ارشاد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه ایده‌پردازی در حوزه قرآن و عترت با حضور جمعی از اساتید، کارشناسان و صاحب نظران قرآنی برگزار شد.

در بخشی از این جلسه علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبیین فلسفه برگزاری چنین جلسات نخبگانی از تمامی صاحب‌نظران و فعالان این حوزه دعوت کرد تا در این جلسات حاضر و به تضارب آرا و اندیشه‌های خود پرداخته به نحوی که نتیجه این جلسات تخصصی منتهی به طرح و ایده‌های بدیع و نوین در این حوزه شود.

بر همین اساس در این جلسه مقرر شد در موضوعاتی همچون نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مسئله حفظ قرآن کریم و همچنین تمامی موضوعات حوزه قرآنی و عترت ایده‌پردازی‌های خلاقانه و بدیع احصا و جمع‌آوری و با حمایت معاونت قرآن و عترت در قالب طرح عملیاتی اجرائی شود.

جلسات نخبگانی ایده‌پردازی‌های حوزه قرآن و عترت قرار است به صورت منظم و هفتگی در معاونت قرآن و عترت برگزار و از ایده‌های شاخص، موثر و نوین مطرح در جلسات حمایت شود.

یادآور می‌شود در این جلسه علاوه بر مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افرادی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، محمدحسین فریدونی، حجت‌الاسلام علی جعفری، شبیر فیروزیان، حسین نقی و حجت‌الاسلام حسین سلیمانی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha