تلاش برای استانداردسازی استفاده از رسانه در صنعت مد
کد خبر: 4147533
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
در قالب رویداد «رستا» دنبال می‌شود؛

تلاش برای استانداردسازی استفاده از رسانه در صنعت مد

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه از برگزاری این رویداد خبر داد و گفت: رویداد رستا با هدف استانداردسازی استفاده از رسانه در صنعت مد طی ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود.

تلاش برای استاندارد سازی استفاده از رسانه در صنعت مدبه گزارش خبرنگار ایکنا، نشست خبری رویداد ملی مد و رسانه «رستا» امروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه با حضور علیرضا بابایی، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس فجر و مهسا فرزان، دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه برگزار شد‌.
 
در این نشست، علیرضا بابایی، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به غفلت از حوزه مد و رسانه در مسئله مد و لباس کشور، گفت: پیش نشست مد و رسانه به موضوعات مورد غفلت در جشنواره مد و لباس فجر اختصاص داده شده که یکی از این پیش نشست‌ها مد و رسانه است.
 
وی افزود: چهار ماه است که بر روی مضمون محتوایی جشنواره فجر فعالیت می‌کنیم. آیین‌نامه جشنواره تغییر کرده و این بار ویژندها هم می‌توانند در جشنواره مد و لباس فجر شرکت کنند تا طراحان برنده نگران تولید طرح خودشان نباشند و با تولیدکنتدگان مرتبط شوند.
 
مهسا فرزان، دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه نیز با اشاره به اینکه نام رستا بر روی این رویداد گذاشته شده که از رستگاری وام گرفته شده است، گفت: به دنبال این هستیم که به خاستگاه مدنظر مد در رسانه برسیم. ما طی ۱۰ سال اخیر این دغدغه را حس می‌کردیم که در استفاده از رسانه ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل این رویداد برای استفاده صحیح از ظرفیت رسانه در مد و استانداردسازی در استفاده از رسانه برای مد است.
 
وی ادامه داد: در کل دنیا استارتاپ ویکندها طی سه روز برگزار می‌شود اما ما این رویداد را تجمیع کردیم و طی یک روز برگزار می‌شود و منتورها در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود. کارکاه آموزشی داریم و شرکت‌کنندگان وارد فضای عملیاتی می‌شوند و عملاً با بسترهای مجزای هر بخش با منتورها به طراحی محصولات، عکاسی محصولات، معرفی محصول، ساخت تیزر و ... اقدام می‌کنند.
 
فرزان اضافه کرد: در این رویداد می‌خواهیم کار گروهی را آموزش دهیم و چشم‌انداز ما استانداردسازی استفاده از رسانه در صنعت مد هستیم تا طی سال‌های آینده معرفی خوبی از صاحبان برندها و محصولات داشته باشیم و به ویژندها بگوییم که باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: این رویدادها به جشنواره مد و لباس فجر منتهی خواهد شد و هر سال با جمع‌بندی رویدادها آنها را در سایر شهرها نیز برگزار خواهیم کرد. در رویداد رستا همان روز صاحبان ایده‌های برتر معرفی و جوایز آنها اهدا می‌شود و سپس به صاحبان برندها برای استفاده از ظرفیت آنها معرفی می‌شوند.
 
دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه نحوه ثبت نام را ورود به سایت b2n.ir/t23741 و محورهای آموزشی را تیپ‌سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته‌بندی و برنامه فروش و تولید محتوای مجازی اعلام کرد و گفت: این رویداد ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد. تیم تحقیق و توسعه رستا محتوای آموزشی را استخراج کردند.
 
در ادامه این مراسم از پوستر رویداد ملی مد و رسانه «رستا» رونمایی به عمل آمد.
انتهای پیام
captcha