توزیع قرآن بریل در میان زائران روشندل مسجدالحرام
کد خبر: 4153636
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

توزیع قرآن بریل در میان زائران روشندل مسجدالحرام

اداره امور قرآنی تولیت امور مسجدالحرام و مسجد النبی از توزیع نسخه‌های بریل قرآن‌ در میان زائران روشندل در راستای طرح «مبصرون» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مکه نیوز، سعد الندوی، مدیر اداره امور قرآنی تولیت امور مسجدالحرام و مسجدالنبی در این باره اظهار کرد: توزیع قرآن در میان روشندلان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان خانه خدا و کمک‌رسانی به آنان در تلاوت قرآن است.

وی افزود: این اداره اهدای انواع مختلف قرآن به مهمانان خانه خدا را با هدف ارائه بهترین خدمات به آنان ادامه خواهد داد و این اقدام در راستای رویکرد عربستان در غنابخشیدن به تجربه دینی و فرهنگی حجاج و عمره‌گذاران انجام می‌شود.

بنا بر این گزارش اداره میانه‌روی، اعتدال و امنیت فکری بانوان آژانش کمک‌رسانی فکری و معرفتی زنان تولیت امور مسجدالحرام و مسجد النبی نیز مسابقه «امت میانه‌رو» را به منظور غنای دانش معرفتی بانوان طی نمایشگاهی در بخش سومین طرح توسعه سعودی مسجدالحرام برگزار کرده است.

گفتنی است؛ تاکنون نسخه‌های قرآن بریل زیادی در میان زائران روشندل مسجدالحرام توزیع شده است و اداره امور قرآنی و کتب مسجدالحرام توجه بسیاری به فراهم‌کردن ترجمه معانی قرآن و قراردادن آن در دسترس زائران خانه خدا دارد.

انتهای پیام
captcha