معاون حزب‌الله لبنان: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیست خیانت است
کد خبر: 4170507
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

معاون حزب‌الله لبنان: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیست خیانت است

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیست از سوی هر طرفی خواه عربی یا غیرعربی باشد، خیانت است؛ زیرا عادی‌سازی مجوز تبرئه دشمن از جنایاتش و تأیید آن  است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی که به مناسبت چهل و یکمین سالروز کشتار صبرا و شتیلا از سوی شهرداری شهرک «الغبیری» لبنان با عنوان «مبادا صبرا و شتیلا را فراموش کنیم» برگزار شد، گفت: مقاومت نظامی تنها راه‌حل آزادی فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که کشتار بیانگر گرایش جنایتکارانه غیراخلاقی است، گفت: آزادی و حفاظت از سرزمین جز با سلاح محقق نمی‌شود و دشمن صهیونیستی تنها با سلاح مهار می‌شود.

شیخ نعیم قاسم در پاسخ به درخواست کسانی که خواستار خلع سلاح لبنان و فلسطین هستند، گفت: آن‌ها فقط خواستار لغو مقاومت و تضعیف لبنان در برابر دشمن هستند و این خدمتی به پروژه «اسرائیل» است.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان پیش‌تر به خطرات رژیم صهیونیستی برای آینده بشریت اشاره کرده و بر لزوم نابودی کامل این رژیم تأکید کرده بود.

شیخ نعیم قاسم  اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید به‌طور کامل از منطقه محو شود، زیرا این رژیم نه تنها خطری برای زمین، بلکه خطری برای بشریت و آینده است
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان پیش از این نیز  طی سخنانی با تأکید بر ضرورت آزادی کل منطقه از شر اشغالگران گفته بود: اسرائیل یک غده سرطانی است و خطر آن نه تنها برای زمین بلکه برای بشریت و عقل و دین و کل آینده است.
 
شیخ نعیم قاسم افزود: اسرائیل تصویر کوچکی از غرب است؛ جایی که تاریخ آمریکا و غرب مملو از استعمار و غارت ملت‌ها است و اسرائیل نیز زمین و ثروت‌ها و منافع ملت‌ها را غارت می‌کند.
انتهای پیام
captcha