کمپین خیریه کویتی‌ها برای یاری مردم مظلوم غزه
کد خبر: 4182593
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

کمپین خیریه کویتی‌ها برای یاری مردم مظلوم غزه

انجمن خیریه سلام کویت در یک ابتکار بشردوستانه برای حمایت از مردم مظلوم غزه، کمپین «ما همه غزه هستیم» را با همکاری برخی نهادهای دولتی و جامعه مدنی سازماندهی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، انجمن خیریه سلام کویت در یک ابتکار بشردوستانه برای حمایت از مردم غزه که بیش از 40 روز است هدف تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، کمپین «ما همه غزه هستیم» را با همکاری برخی نهادهای دولتی و جامعه مدنی راه اندازی کرد.

این کمپین شاهد مشارکت گسترده شرکت‌ها، کارخانه‌ها، هتل‌ها و صاحبان پروژه‌های خصوصی و تعداد زیادی از شهروندان و ساکنان بود که با تخصیص بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات و خدمات خود برای حمایت از مردم فلسطین در غزه، بیشترین مبلغ ممکن را جمع‌آوری کردند.

در همین راستا، مدیرکل جمعیت خیریه سلام، با بیان اینکه این جمعیت با این ابتکار می‌خواهد توجه خود را به سمت امداد رسانی به آسیب دیدگان نوار غزه معطوف کند، خاطرنشان کرد: آنها تمام پروژه‌های خود از جمله فعالیت‌ها در کشورهای آسیای مرکزی را به دلیل جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم غزه متوقف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کمپین با مشارکت بیش از 80 نهاد کویتی اعم از شرکت‌ها، کارخانه‌ها، رستوران‌ها، پروژه‌های بزرگ و کوچک و هتل‌ها در میدان الصفاة انجام شد، تصریح کرد: شرکت‌های فعال در این کمپین درآمد حاصل از فروش خود را به طور کامل به نفع فلسطینی‌ها در غزه و حمایت از آرمان فلسطین اختصاص دادند.
به گفته البعیجان این مبالغ برای کمک به مردم غزه از طریق وزارت امور خارجه کویت تحویل داده می‌شود و سپس از راه زمینی یا از طریق هوایی برای امداد رسانی به مردم غزه ارسال خواهد شد.

البعیجان خاطرنشان کرد: جمعیت سلام تاکنون در تهیه 9 فروند هواپیما کمک با همکاری سازمان بین‌المللی خیریه اسلامی مشارکت کرده است و محموله این هواپیماها به فرودگاه العریش مصر تحویل داده شده، آنها کمک‌ها را به هلال احمر فلسطین تحویل می‌دهند و 80 درصد از کمک‌هایی که ما ارسال کردیم، به نیازمندان رسیده است. وی تصریح کرد که انجمن صلح به حمایت از برادران غزه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha