برگزاری پویش یلدای همدلی بهزیستی
کد خبر: 4189077
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

برگزاری پویش یلدای همدلی بهزیستی

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی خبرداد.

برگزاری پویش یلدای همدلی در سراسر کشوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، سید محمد جواد حسینی، رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و رسالتی که در خصوص حمایت از فرزندان تحت پوشش خود در مراکز شبانه روزی دارد هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا، تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیرد تا با تهیه بسته‌های معیشتی یلدای شادی را برای فرزندان تحت حمایت خود رقم بزند.

وی افزود: در همین راستا پویش یلدای همدلی با هدف کمک به جامعه هدف سازمان در تاریخ ۲۸ آذر لغایت ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود تا مردم شریف ایران درقالب روش‌های همدلی زیر نسبت به کمک در جهت بهتر برگزار شدن این جشن قدم بردارند.

حسنی روش‌های مشارکت در این همدلی را اعلام کرد وگفت: هموطنان می‌توانند حمایت‌های خود از مددجویان بهزیستی را از طریق شماره کارت ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷، کدهای دستوری: #۱۲۳* و #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* و نرم افزار موبایلی:۷۲۴ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha