حضور پرشور جوانان و نوجوانان در سی‌اُمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر + عکس
کد خبر: 4194643
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در سی‌اُمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر + عکس

سی‌اُمین محفل از سلسله‌محافل منادی، از سوی مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) واوان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، سی‌اُمین محفل از سلسله محافل منادی، توسط مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و با حضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم شب گذشته  ۲۸ دی‌ماه در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) واوان برگزار شد.

اجرای این برنامه را غلامحسن جهانگیری از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور به‌عهده داشت و در کنار آن نوجوانان مستعد قرآنی به اجرای برنامه پرداختند.

در محفل منادی سی‌اُم، اساتید و جانبازان سرافراز دفاع مقدس، ازجمله ولی‌الله و حبیب‌الله پوراحمدی، احمد ابوالقاسمی و همچنین محمد کاظمی، وحید خزایی، حمید قربانی و امین رحیمی حضور داشته و به قرائت قرآن پرداختند.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این محفل قرآنی از اتفاقات مهم این برنامه بود. همچنین محمدامین نبی‌لو و امیرحسین قدیمعلی‌لو از نوجوانان موفق و از افتخارات قرآنی شهرستان اسلامشهر تلاوت قرآن داشتند.

در بخشی از این محفل، حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب، امام‌جمعه شهر واوان، ضمن قدردانی از بانیان برپایی این محفل باشکوه به بیان نکات مهمی در رابطه با ارتباط و انس با قرآن کریم پرداخت.

در پایان این مراسم خط‌نوشته‌هایی نیز از سوی سیدنورالدین موسوی، از اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر نگاشته و به میهمانان این برنامه اهدا شد.

عکس یادگاری تمام میهمانان و اساتید حاضر در منادی سی‌اُم در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) واوان، قاب آخر از این محفل بود.

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برپایی محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha