محفل قرآنی فجر در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4198405
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

محفل قرآنی فجر در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد + عکس

همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، محفل قرآنی فجر در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محفل قرآنی فجر به میزبانی آستان مقدس شیخ صدوق(ره) با حضور قاریان بین المللی کشور عصر روز گذشته سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه برگزار شد.

اجرای این برنامه را غلامرضا احمدی بر عهده داشت. تلاوت ابتدایی این برنامه  را جعفر فردی،‌ قاری بین المللی کشور انجام داد. حضور عمو روحانی و عوامل مجموعه بچه مسلمان و اجرای گروه هنری آوای دستان از بخش‌های این محفل قرآنی بود.

اجرای گروه سرود ولایت حسینیه کودک آستان شیخ صدوق(ره) با چند سرود با مضامین قرآنی، اجرای گروه آوای دستان در جمع دوستداران قرآن و اجرای برنامه توسط زهرا خلیلی، حافظ کل قرآن مجید از حافظان شهیر روشندل،  شور وصف ناپذیری به جمع قرآنی حاضر در محفل قرآن فجر  آستان حضرت شیخ صدوق بخشیده بود.

رونمایی از کتاب خطی نفیس بوستان سعدی اثر استاد خوشنویس رضا قلی‌پور و اهدای آن به موزه دائمی آستان شیخ صدوق‌(ره) در جریان برگزاری این محفل قرآنی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. این محفل قرآن کریم همراه با برنامه‌های جذاب و اهدای جوایز همراه بود و به ده نفر از شرکت‌کنندگان در این محفل به قید قرعه، جایزه نقدی اهدا شد. در پایان این مراسم نیز میهمان سفره کریمانه شیخ صدوق‌(ره) بودند.

همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن و طی برنامه‌ریزی انجام شده، محافل و کرسی‌های هفتگی قرآنی نیز در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از برنامه‌های قرآنی آستان مقدس شیخ صدوق(ره) به شهر ری، محله ابن‌بابویه، خیابان غیوری مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha