تلاوت‌هایی که محفل منادی سی‌ویکم را به یادماندنی کرد + صوت
کد خبر: 4200266
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

تلاوت‌هایی که محفل منادی سی‌ویکم را به یادماندنی کرد + صوت

سی و یکمین محفل از سلسله‌محافل منادی، توسط مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و با حضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد که طی آن تلاوت‌های قاریان، این برنامه را به یادماندنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، سی‌ویکمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی)، شب گذشته، جمعه ۲۷ بهمن‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاریان، حافظان و عاشقان به ساحت مقدس قرآن کریم در تکیه علقمه برگزار شد.

اجرای این برنامه را غلامحسن جهانگیری به عهده داشت و قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور در کنار نوجوانان مستعد قرآنی به اجرای برنامه پرداختند. در محفل منادی سی و یکم، اساتید و پیشکسوتان قرآنی و نوجوانان موفق این عرصه شهرستان اسلامشهر، ازجمله اسدی، قلی‌زاده، صالحی، مهدیزاده، محمد کاظمی، مجتبی پرویزی، حمیدرضا احمدی‌وفا و علیرضا زواریان به اجرای برنامه پرداختند.

گروه تواشیح حبل المتین از زنجان نیز میهمان ویژه محفل منادی سی و یکم بود و به اجرای برنامه همخوانی پرداخت. همچنین طبق روال همیشه محافل منادی، این جلسه نیز علی دادایی، ذاکر اهل بیت، به ذکر توسل پرداخت. بخشی از این محفل قرآنی، تقدیر و تشکر از علیرضا زواریان، پیشکسوت قرآنی بود.

کد
کد

همچنین در پایان این مراسم خط‌نوشته‌هایی نیز توسط احمد رجبی از اساتید و عضو انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر نگاشته و به میهمانان این برنامه اهدا شد. عکس یادگاری تمام میهمانان و اساتید حاضر در منادی سی و یکم، قاب آخر از این محفل باشکوه و به یادماندنی بود.

کد

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برپایی محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha