برگزاری کلاس مجردها در دانشگاه علم و فرهنگ
کد خبر: 4202369
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

برگزاری کلاس مجردها در دانشگاه علم و فرهنگ

کلاس مجردها روز یکشنبه، 13 اسفندماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

برگزاری کلاس مجردها در دانشگاه علم و فرهنگبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: کلاس مجردها با تدریس حجت‌الاسلام شهاب مرادی روز یکشنبه، 13 اسفندماه از ساعت 15 تا 17 در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد. 

وی بیان کرد: این کلاس با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ؛ مؤسسه زندگی برتر و بسیج دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، استاد حوزه خانواده و دین برگزار می‌شود و مبنای این کلاس را تعاملی ‌بودن و فراهم‌آوری زمینه برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات گوناگون با رعایت احترام شکل می‌دهد.

جهانیان گفت: آموزش رواداری و اخلاق‌مداری از جمله اهداف دیگر این همایش آموزشی و تربیتی است. این دوره در راستای یکی از اهداف یازده‌گانه حوزه فرهنگی در ایجاد فرصت‌های تجربه و ارتقای فكری و فرهنگی دانشجويان و کسب تجارب موفق برای عبور از موانع پیش‌روی در زندگی انجام می‌شود. 

یادآور می‌شود، کلاس مجردها گردهمایی تربیتی برای آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که حجت‌الاسلام شهاب مرادی آن را سال 1390 طراحی و راه‌اندازی کرده است که در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha