انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات کشور
کد خبر: 4202609
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد:

انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات کشور

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، مشکلات موجود در کشور حل خواهد شد.

محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه امروز پنجشنبه 10 اسفند اه در جمع نمازگزاران مسجد شهید بهشتی(ره) تهران، با اشاره به مشکلات عدیده دشمن در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... اظهارکرد: امروز در آمریکا و اروپا مشکلات عدیده معیشتی وجود دارد، اما رسانه‌های آنان تنها مشغول بزرگنمایی مشکلات کشورما هستند.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به قدری است که کشور‌های توسعه یافته از ما تجهیزات نظامی خریداری می‌کنند و حال آنکه ما در ابتدای انقلاب حتی سیم خاردار نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: همه این پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها با وجود تحریم و مشکلات بوده است و امیدواریم مشکلات موجود کشور با عنایت حضرت بقیة الله(عج) و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، حل خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به تکنیک‌های جنگ روانی دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ روانی خود علیه ملت ایران و به جهت کاهش مشارکت در انتخابات، مشکلات کشور را بزرگنمایی کرده و خدمات و دستاورد‌های کشور را کوچک و بی‌ارزش به حساب می‌آورد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اصرار بر حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند و از طرفی نیز دشمن همه همتش را گذاشته تا حضور حداکثری مردم نباشد، لذا در این صحنه باید با تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام بزنیم. 

آیت‌الله رجبی با اشاره به اهمیت تواصی به حق گفت: در انتخابات پیش رو لازم است که هم خودمان شرکت پرشور داشته باشیم و هم دیگران را تشویق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران گفت: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آینه باری تعالی هستند و معرفت آنان همان معرفت خدای متعال است؛ البته لازم است که ما امام و پیامبر را رهبر خود قرار دهیم و دنبال آن‌ها حرکت کنیم.

محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه

استاد حوزه علمیه قم افزود: طبق روایات، تنها پذیرش رهبری پیامبر و امام کافی نیست بلکه باید به پبامبر و امام عشق و محبت نیز داشته باشیم چرا که قرآن کریم فرموده است «قل لا اسئلکم علیه اجرا الّا المودّة فی القربی»؛ در کنار این عشق و محبت لازم است که ما از دشمنان اهل بیت و پیامبر نیز بیزار باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوره علمیه قم در پایان اذعان کرد: در زمان غیبت که امام حاضر نیستند طبق دستور خود اهل‌ بیت(ع) باید همان معرفت و محبت به امام را در یک رده پایین‌تر به ولی فقیه داشته باشیم چرا که حکم او حکم اهل بیت(ع) است و رد او رد کردن معصومین(ع) است.

انتهای پیام
captcha