اجرای نماینده کشورمان در مرحله نهایی مسابقات قرآن امارات + عکس
کد خبر: 4205644
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

اجرای نماینده کشورمان در مرحله نهایی مسابقات قرآن امارات + عکس

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات روز گذشته در رشته حفظ کل قرآن کریم به سوالات هیئت داوران در این رویداد پاسخ داد و هیچ تذکری از سوی گروه داوری دریافت نکرد.

اجرای نماینده کشورمان در مرحله نهایی مسابقات قرآن امارات + عکس

به گزاش ایکنا، امیرهادی بایرامی، روشندل حافظ کل قرآن کریم و نماینده کشورمان در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات روز گذشته 25 اسفندماه اجرای خود در مرحله نهایی این مسابقات را انجام داد.

وی در این روز با حضور در جایگاه متسابقان به پنج پرسش هیئت داوران بدون اینکه تذکری از سوی گروه داوری دریافت کند، پاسخ دهد، تا در انتظار نمره خوبی در حسن حفظ باشد. 

سوالاتی که از نماینده کشورمان در این مسابقات پرسیده شد مربوط به آیه یک تا 19 سوره مبارکه آل عمران، آیه 72 تا 75 سوره مبارکه انفال، آیه یک تا چهار سوره مبارکه توبه، آیه 51 تا 65 سوره مبارکه انبیاء، آیه 15 تا 22 سوره مبارکه سبا و آیه 11 تا 19 سوره مجادله بود. 

این مسابقات تا روز سوم فروردین‌ماه ادامه دارد. مراسم اختتامه این رویداد بین‌المللی چهارم فروردین برگزار می‌شود و نماینده کشورمان روز پنجم این ماه به کشور بازخواهد گشت.

امیرهادی بایرامی، روشندل حافظ کل قرآن کریم طی روزهای گذشته برای حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور امارات عازم این کشور شد و 19 اسفند در مرحله مقدماتی این مسابقات حضور یافت. او در این مرحله به چهار سوال هیئت داوران پاسخ داد و با آمادگی کامل به مرحله نهایی راه یافت. 

امیرهادی بایرامی در سال ۱۳۸۹ در اردبیل متولد شد. او از بدو تولد، نابینا بود. این حافظ کل قرآن کریم دی ماه 1401 موفق شد به عنوان خردسال‌ترین فرد دارای مدرک تخصصی درجه دو معادل فوق لیسانس قرآنی را دریافت کند. او از جمله قرآن‌آموزان طرح مشکوة است، این طرح از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha