توفیق بزرگ تلاش برای تعالی و توانمندی منابع انسانی
کد خبر: 4210438
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
سیدرضی آقاسیدی تأکید کرد:

توفیق بزرگ تلاش برای تعالی و توانمندی منابع انسانی

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی گفت:‌ هر آنچه بتوانیم افراد را به سمت تعالی انسانی و توانمندی آنها در حوزه منابع انسانی سوق دهیم، موفق‌تر خواهیم بود.

توفیق تلاش برای تعالی انسانیبه گزارش خبرنگار ایکنا، آئین سومین نکوداشت روز ملی منابع انسانی همراه با مراسم تکریم از پیشکسوتان جهاددانشگاهی امروز، ۲۶ فروردین ماه در محل دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد.

سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی در سخنانی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خجسته ایام سال نو و عید فطر و تقارن آن با ایام ولادت عطار نیشابوری که روز ملی منابع انسانی نام گرفته، در خدمت همکاران خوب خود در جهاددانشگاهی هستم تا بتوانیم زیر چتر این مجموعه جهادی خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: از تمامی همکاران خود در جهاددانشگاهی بابت همکاری و تأثیرات مثبت در این مجموعه قدردانی می‌کنم. یکی از بهترین نعمت‌هایی که بنده طی دهه گذشته داشته‌ام، بهره‌مندی از وجود اشخاصی مانند استاد بهاروند، عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان است که خدمات فراوان علمی به جامعه داشته‌اند.

آقاسیدی بیان کرد: برای رزمندگان جبهه حق آرزوی سربلندی و پیروزی دارم که عملیات به حق خود را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند و امیدواریم هم در تحلیل و هم در تشخیص خود در حق و باطل بودن جبهه‌ها دچار اشتباه و خطا نشویم. به توفیق الهی و به حق این ایام، دعای خیر حضرت صاحب‌الزمان(عج) همراه با رزمندگان اسلام باشد.

وی اظهار کرد: قدردان تمام همکاران در جهاددانشگاهی به ویژه در اداره‌کل سرمایه انسانی و توسعه رفاه هستم. امروز خدا را شاکریم که همکاران حاضر در جلسه همگی از کنشگران توسعه منابع انسانی و خادمان توسعه رفاه جهادگران هستند. تاکنون فراز و نشیب‌های فراوانی را در جهاددانشگاهی سپری کرده‌ایم که با توسعه بستر ظرفیتی منابع اتفاقات مبارکی در حال شکل‌گیری است. امروز ظرفیت‌سازی‌های خوب در حوزه‌های خودسازی، توانمندسازی و تعالی اعضای جهاددانشگاهی شکل گرفته است. 

وی تصریح کرد: همکاران در اداره منابع انسانی و توسعه رفاه باید جزو ستاره‌ها و کنشگران منابع انسانی در جهاددانشگاهی باشند. مهمترین وظیفه سازمانی حوزه سرمایه انسانی ایجاد بستر مناسب برای ایجاد علاقه‌مندی در مورد انتخاب کسانی باشد که دل آنها برای وطن و اعتقادات خود می‌تپد؛ لذا همکاران باید تلاش کنند تا ظرفیت سازمانی در معرض انتخاب قرار دادن انسان‌های مستعد قرار دهند و باید در این زمینه بستر‌ها را برای جذب نخبگان و استعداد‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: برند کارفرمایی و شناساندن جهاددانشگاهی به مخاطبان یکی از اولویت‌های اصلی ما در این مجموعه است؛ لذا استعدادیابی با تمامی شئون خود مأموریت اداره منابع انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی است. همکاران سعی کنند فضای حوزه سرمایه انسانی را محل تردد انسان‌های بااستعداد در رشته‌های مرتبط با خود در حوزه سرمایه انسانی کنند.

آقاسیدی در پایان بیان کرد: هر آنچه بتوانیم افراد را به سمت تعالی انسانی و توانمندی آنها در حوزه منابع انسانی سوق دهیم، موفق‌تر خواهیم بود. باید افراد را توانمند کنیم تا در حوزه توسعه منابع انسانی فعال شوند. تناسب افراد با موقعیت و مأموریت‌های خود نیز از دیگر برنامه‌هایی است که باید مدنظر همکاران باشد. حضور انسان‌های خوب و توانمند در مکان‌های نادرست یکی از مشکلاتی است که باید تصحیح شود؛ لذا باید در این زمینه فعال بوده و کاری کنیم تا افراد در جای مناسب قرار گیرند. خواندن دو کتاب قول اول و طرح‌های جنون‌آمیز در حوزه‌های مربوط با منابع انسانی و توسعه رفاه را به همه همکاران توصیه می‌کنم تا با توانمندی بهتر در این زمینه گام بردارند.

انتهای پیام
captcha