رقابت ۲۲۶ متسابق در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز
کد خبر: 3941317
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

رقابت ۲۲۶ متسابق در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز

مرحله سراسری مسابقات قرآن و عترت شرکت ملی گاز به صورت مجازی و پس از اعلام اسامی نفرات برگزیده از سوی مناطق، در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و حفظ اجزای ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن‌کریم برپا شده است.

به گزارش ایکنا؛ با ادامه شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برپایی هرگونه مراسم و همایش حضوری، مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار»، ویژه کارکنان شرکت ملی گاز ایران، به صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

این دوره از مسابقات، پس از اعلام اسامی نفرات برگزیده از سوی مناطق، در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و حفظ اجزای ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن‌کریم برپا شده است.

رشته قرائت ترتیل و تحقیق به صورت ارسال فایل تصویری از سوی متسابق، رشته حفظ قرآن با بهره‌مندی از نرم‌افزار‌ها و پیام‌رسان‌های فارسی و همچنین رشته مفاهیم قرآن در سامانه آموزشی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور حدود ۳ هزار شرکت‌کننده در دوره مقدماتی طی ۴ الی ۵ ماه برگزار شده است که از این تعداد، ۲۲۶ نفر به مرحله سراسری راه پیدا کردند.

رشته‌هایی که در این دوره انجام می‌شود، در بخش‌های ترتیل (۶۱ نفر)، تحقیق (۵۲ نفر)، حفظ (۳۴ نفر، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء) و مفاهیم ۷۹ نفر است. برگزیدگان این دوره به مسابقات وزارت‌خانه‌ها در سطح کشور راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، تاکنون ۲۴ دوره مسابقات قرآن کریم برای فرزندان و ۱۲ دوره برای کارکنان برگزار شده است.
انتهای پیام
captcha