مقاومت: سرکوب اسرا زلزله‌ای در منطقه به پا خواهد کرد
کد خبر: 4011053
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

مقاومت: سرکوب اسرا زلزله‌ای در منطقه به پا خواهد کرد

گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند: سرکوبگری علیه اسرا مقاومت را به انجام وظیفه خود در برابر تروریسم صهیونیستی وادار خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه الجزیره که واقعیت شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر را نشان می‌دهد، تأکید کردند پافشاری دشمن برای سرکوب اسرا زلزله‌ای در منطقه به پا خواهد کرد.

برنامه «ما خفی اعظم» شبکه تلویزیونی الجزیره جمعه شب تصاویری از رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست با اسرای فلسطینی مربوط به سال 2019  در زندان نقب را پخش کرد.

خضر حبیب، یکی از مقامات ارشد جهاد اسلامی فلسطین گفت: گستاخی دشمن و اصرار آن بر سرکوب اسرا اوضاع را تشدید و زلزله‌ای در منطقه به پا می‌کند.

او تأکید کرد: ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن هر بلایی بخواهد بر سر اسرا بیاورد حتی اگر به قیمت رویارویی همه جانبه جدیدی باشد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز گفت که تداوم تعرض به اسرای فلسطین جرقه انفجار واقعی خواهد بود و مقاومت هرگز اسرا را در مقابله با این شکنجه‌ها و تروریسم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد.

وی افزود: مقاومت همواره رفتار رژیم اشغالگر در قبال اسرا را زیر نظر دارد و بارها برای توقف تجاوزگری آن علیه ملت فلسطین اقدام کرده و هر روز برای ایفای نقش خود حاضر و آماده است.

سخنگوی حماس تأکید کرد: آنچه که الجزیره افشا کرد، بیانگر بزرگی تروریسم و جنایتکاری رژیم اشغالگر علیه اسرا و در راستای خاموش کردن شعله امید در وجود آن‌هاست.

قاسم تأکید کرد: این جرایم صهیونیستی عزم و اراده اسرا و امیدواری آنها به آزادی قریب‌الوقوع را کم نخواهد کرد.

ابومجاهد، رئیس دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت مردمی نیز تأکید کرد: مقاومت پیام خود را به همه طرف‌ها رسانده است و سرکوبگری علیه اسرا مقاومت را به انجام وظیفه خود وادار خواهد کرد و از نزدیک آنچه را در زندان‌های رژیم اشغالگر می‌گذرد، پیگیری می‌کند.

انتهای پیام
captcha