لزوم حمایت مقاومت از مردم نقب در برابر اشغالگران
کد خبر: 4028799
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
سخنگوی حماس بیان کرد:

لزوم حمایت مقاومت از مردم نقب در برابر اشغالگران

عبداللطیف القانوع، ضمن تأکید بر تداوم مبارزه مردم نقب با اشغالگری، مصادره اراضی و یهودی‌سازی این منطقه، خواهان حمایت مقاومت از این مردم در برابر اشغالگران صهیونیست شد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس، با تأکید بر اینکه اهالی نقب، با گستاخی اشغالگران در اجرای طرح یهودی‌سازی این منطقه مواجه هستند، تأکید کرد: این تجاوزات مردم نقب را از ادامه مقاومت باز نخواهد داشت.

القانوع با اشاره به اینکه مقاومت باید از مبارزه مردم نقب علیه اشغالگران حمایت کند، تأکید کرد: ملت ما در هر نبردی معادله جدیدی را بر اشغالگران تحمیل می‌کنند، همان‌طور که زندانیان ما نیز در روزهای اخیر موفق به این کار شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در عرصه‌های مختلف مقاومتی، افسانه‌ای را از خود نشان دادند که از آن جمله می‌توان به نبرد اخیر سیف‌القدس اشاره کرد، گفت: مقاومت سپر نیرومندی است که از مردم فلسطین حمایت می‌کند و قادر است، هر لحظه برای جلوگیری از تجاوزات اشغالگران وارد عمل شود.

سخنگوی جنبش حماس با تأکید بر اینکه مقاومت می‌تواند معادله جدیدی را بر اشغالگران تحمیل کرده و با شکستن هیمنه اشغالگران در مکان و زمان مناسب به تجاوزات دشمن پاسخ دهد، بیان کرد: تا زمانی که اشغالگران از کل سرزمین ما بیرون نرفته‌اند، انتفاضه مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha