جلسه هم‌اندیشی «اطعام ماه مبارک رمضان» در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 4046867
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

جلسه هم‌اندیشی «اطعام ماه مبارک رمضان» در زاهدان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی اطعام ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان با هدف بیان ظرفیت‌های کارگروه تخصصی مجمع جهادگران برای خدمت‌رسانی به مردم در ماه رمضان، شامگاه گذشته، 15 فروردین‌ماه در زاهدان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، میثم فراهی، مسئول مجمع جهادگران استان سیستان و بلوچستان در جلسه هم اندیشی و هم افزایی اطعام ماه مبارک رمضان که شامگاه گذشته، 15 فروردین‌ماه در زاهدان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های موجود کارگروه‌های تخصصی مجمع جهادگران جهت خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: در راستای تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال در میدان عمل پای کار هستیم.

در این دیدار مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد با اشاره به هم افزایی و هم گرایی و استفاده از توان و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری در جهت ایجاد نهضت خدمت‌رسانی به مردم، این تقارن سال جدید و ماه مبارک رمضان و حضور عزیزان را نقطه عطفی جهت حرکت ارزشمند جهادگران در عرصه‌های مختلف دانست.

وی با بیان اینکه زمان نقش آفرینی گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری در جامعه بیش از گذشته فراهم شده است، گفت: کمک به اشتغال پایدار مددجویان، مددکاری تخصصی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه از جمله اقدامات مؤثر برای توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت کارگروه های مجمع جهادگران است.

در این جلسه که با حضور اعضای مجمع جهادگران استان و مراکز نیکوکاری و مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در محل سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، تفاهم‌نامه اطعام ماه مبارک رمضان در سطح استان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و کمیته امداد بین مجمع جهادگران استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) مبادله شد.

انتهای پیام
captcha