برپایی میز خدمت در مصلاهای سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4047685
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

برپایی میز خدمت در مصلاهای سیستان و بلوچستان

در اولین جمعه ماه مبارک رمضان با همراهی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، در مصلاهای نماز جمعه تشیع و تسنن نقاط مختلف استان میز خدمت برپا شد.

 میز خدمت به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، 19 فروردین‌ماه در حاشیه میز خدمت جهادی که در مصلی قدس شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: در اولین جمعه ماه مبارک رمضان توفیق حاصل شد تا با همراهی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، در مصلاهای نماز جمعه تشیع و تسنن نقاط مختلف استان حضور پیدا کنیم تا رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم سرعت گیرد.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه خدمات متنوع، جمع زیادی از مردم را تحت پوشش این خدمات قرار داده و به همین دلیل بیشترین مراجعات مردمی برای دریافت خدمات به ادارات وابسته به این وزارتخانه در کشور است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات و فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.

آرامش گفت: با روی کارآمدن دولت سیزدهم روحیه مردم‌داری و حضور بین مردم پررنگ‌ شده است و شهروندان نیز با مشاهده این موضوع، مطالبات به حق خود را بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: کار جهادی و تفکر انقلابی دغدغه اصلی همه مدیران است و باید برای رفع مشکلات مردمی تلاش مضاعف کرد.

 

انتهای پیام
captcha