ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌برداری از برکات قرآنی است
کد خبر: 4048663
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار:

ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره‌برداری از برکات قرآنی است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت جهت بهره‌برداری از برکات قرآنی و انس بیشتر با این کتاب الهی است،

محقل انس با قرآن کریم در شهر جدید رامشارمهدی‌ قربانی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با هشتمین شب از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی و برجسته سیستان با شرکت گسترده مردم به ویژه نسل جوان در مسجدالنبی(ص) شهر جدید رامشار برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار با اشاره به این مطلب که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت جهت بهره برداری از برکات قرآنی و انس بیشتر با این کتاب الهی است، افزود: برگزاری محافل معنوی مانند انس با قرآن کریم باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب بیش از پیش در این محافل نورانی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه یک حلقه گمشده بین نسل جدید و نسل قدیم وجود دارد، بیان کرد: مسائل اعتقادی و مذهبی از مهمترین مواردی است که نسل جوان باید با آن آشنایی داشته باشند.

قربانی ادامه داد: به لطف خدا، حضور گسترده نسل جوان در محفل انس با قرآن کریم نشانگر آن است که این نسل تشنه فرهنگ ناب قرآنی هستند.

وی، قرآن را راهنما و هدایتگر انسان‌ها دانست و ادامه داد: قرآن می‌تواند سلامت نسل جوان را تضمین کند و قلب جوانان را از تاریکی و مسائل اشتباه دور کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار اظهار کرد: قرآن با آثار و برکات ارزشمند و فراوانی که دارد می‌تواند زندگی جوانان را بیمه کند.

انتهای پیام
captcha