۵۵۰ ویژه برنامه در هفته کارگر در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4052199
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

۵۵۰ ویژه برنامه در هفته کارگر در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: ۵۵۰ ویژه برنامه توسط ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان در تکریم و توجه بیشتر به جامعه شریف کارگران و کارآفرینان تدارک دیده است که از پنجم تا یازدهم اردیبهشت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

۵۵۰ ویژه برنامه در هفته کارگر در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته کار و کارگر ظهر 4 اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار شد، اظهارداشت: در سال گذشته ۳۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان برگزار شد که امسال به ۵۵۰ برنامه افزایش یافته است.

وی غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در سراسر استان را طلیعه برنامه های هفته کار و کارگر برشمرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان دیدار با خانواده معظم شهدای قشر کارگر، تکریم بازنشستگان، برگزاری سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد‌های کار نمونه استان را از جمله برنامه‌های اجرایی در ظول این هفته عنوان کرد.

آرامش گفت: در سال ۱۴۰۰ شرکت سیمان خاش موفق شد که در سطح کشور به عنوان واحد کار نمونه در بخش صنعت معرفی شود که در این ایام از مدیرعامل این شرکت توسط رییس جمهور تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha