پیشتازی جامعه کارگری در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 4052740
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

پیشتازی جامعه کارگری در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه سلمان گفت: در زمان انقلاب اسلامی و در دوره مبارزات انقلابیون با رژیم ستم شاهی نقش کارگران یک نقش محوری بود و همیشه در میدان حضور داشته‌اند.

اعضای ستاد گرامیداشت هفته کاروکارگر با فرمانده سپاه سلمان دیدار کردندبه گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان در  دیدار با جامعه کارگری استان که امروز، 6 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات فرماندهی در زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کارگر، با بیان اینکه در آموزه‌های دین اسلام نسبت به قشر زحمت‌کش و پرتلاش کارگر تذکر و توجه خاصی شده است، گفت: نقش جامعه کارگری در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه بوده است و همیشه این قشر پیشتاز هستند.

وی افزود: در چند سال اخیر که هجمه‌های دشمن در عرصه اقتصادی بیشتر شده است، قشر کارگر در خط مقدم این جبهه تلاش کرده و می‌کنند.

سردار شفائی ادامه داد: می‌توانیم با همدلی و هم افزایی و کمک مشکلات جامعه به‌ویژه مشکلات کارگران که چرخ تولید وابسته به آنها است را برطرف کنیم.

وی افزود: قدردانی ما از نظام اسلامی جدیت در کار و تلاش برای رفع مشکلات است.

فرمانده سپاه سلمان اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی و نیز در دوره مبارزات انقلابیون نقش کارگران یک نقش محوری بود و همچنین در مقطع تثبیت و هم دوره استمرار انقلاب گام به گام نقش اثر‌گذاری داشته‌اند. کارگران هرجایی که حضور افراد مهم بوده در میدان حضور داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha