پیام تسلیت معاون قرآن وزارت ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله ناصری
کد خبر: 4080924
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

پیام تسلیت معاون قرآن وزارت ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال عالم ربانی، مجتهد وارسته، استاد اخلاق و واعظ متقی، آیت‌الله محمدعلی ناصری، از سوی علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این پیام به این شرح است؛

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

ضایعه عظیم فقدان و رحلت عالم وارسته و پرهیزکار، استاد اخلاق و پشتیبان همیشه ولایت، آیت‌الله محمدعلی ناصری(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این عارف بصیر و سالک خبیر، عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی به ویژه در میان جوانان و حوزه‌های علمیه سپری و سالیان متمادی در راه تعالی ارزش‌های دینی، اخلاقی و ولایی در جامعه اسلامی طی کرد.

فقدان این عالم حکیم و روشن ضمیر که ثلمه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است به محضر حضرت بقیةالله اعظم(عج)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، جامعه قرآنی کشور و عموم ملت شریف ایران اسلامی و بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha