اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه قرآن با برنامه «شهر قرآن» + صوت
کد خبر: 4131062
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه قرآن با برنامه «شهر قرآن» + صوت

مخاطبان رادیو قرآن می‌توانند آخرین اخبار و رویدادهای مهم سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن را با برنامه «شهر قرآن» دنبال کنند.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریمبه گزارش ایکنا، شهر قرآن، عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که همزمان با آغاز فعالیت سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هر شب حوالی ساعت 20 تا 21 به روی آنتن می‌رود.

این برنامه که به صورت زنده از مصلای امام خمینی(ره) تهران تقدیم مخاطبان شبکه رادیویی قرآن می‌شود با معرفی بخش‌های مختلف و غرفه‌های نمایشگاه قرآن، معرفی محصولات قرآنی و ارائه مهمترین رویدادها و اخبار نمایشگاه، همراه است.

آشنایی با مؤسسه آموزشی ـ قرآنی بصائر و خدمات این مؤسسه به بازدیدکنندگان نمایشگاه، پخش فرازهایی از قاریان شهیر، معرفی مؤسسه زبان‌آموزی مبین و نحوه آشنایی و توانمندسازی قاریان، حافظان و مبلّغان با زبان عربی با راهکارهای آموزشی این مؤسسه و ثبت‌نام از علاقه‌مندان، آشنایی با مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان و طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن کودکان از جمله آیتم‌های برنامه شامگاه گذشته، 13 فروردین بود.

کد

برنامه شهر قرآن کاری از گروه جامعه محافل و مسابقات رادیو قرآن است که با گویندگی حمید عبیری و كارشناسی جواد نصیری و تهیه‌كنندگی محبوبه كلانتر از طریق موج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام
captcha