بهار قرآن با ضیافت رادیویی «بهارانه» + صوت
کد خبر: 4131421
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

بهار قرآن با ضیافت رادیویی «بهارانه» + صوت

ضیافت بهارانه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان صبح هر روز از سوی رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.

بهارانهبه گزارش ایکنا، بهارانه عنوان برنامه جدید شبکه رادیویی قرآن است که در ایام ماه مبارک رمضان، صبح‌ها به مدت 90 دقیقه حوالی ساعت 10 تا 11:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه که به صورت زنده و با اجرای نصرت‌الله عارف حسینی به سمع مخاطبان می‌رسد، دارای بخش‌هایی چون ارتباط تلفنی با استان‌های مختلف، مسابقه تلفنی، گزارش میدانی از مجالس جزء‌خوانی، ترتیل‌خوانی و معرفی جلسات قرآن، پخش فرازهایی از تلاوت‌های ناب، نمایش خانواده حمید ضیافت(با محوريت سبك زندگی قرآنی)، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب (با محوریت آموزش آيات موضوعی برای كودكان)، قرائت پیام‌های مخاطبان و ... است.

ضیافت بهارانه صبح 15 فروردین با موضوع صله‌رحم در نوروز و ماه مبارک رمضان، فواید و حس وحال آن، بیاناتی از حجت‌الاسلام جواد محدثی درباره صله رحم، مسابقه تلفنی اطلاعات قرآنی، ارتباط با استان‌های چهارمحال و بختیاری و یزد و آشنایی با رسوم این استان و شهرهای مختلف در ماه مبارک رمضان و معرفی مهم‌ترین جلسات قرآن استان‌ها همراه بود.

کد

یادآور می‌شود، این برنامه به تهیه‌كنندگی مونا توسلی و فاطمه قاسم آبادی از رادیو قرآن موج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگام می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارتباط با این برنامه و شرکت در مسابقه می‌توانند با سامانه پیامکی 30000100 در ارتباط باشند و یا با شماره‌های 22043017-22051632 -021 تماس بگیرند.

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha