کمیته بانوان بسیج رسانه در سیستان‌و‌بلوچستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4049255
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
با هدف توانمندسازی بانوان رسانه‌ای؛

کمیته بانوان بسیج رسانه در سیستان‌و‌بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان‌و‌بلوچستان از راه‌اندازی کمیته بانوان بسیج رسانه استان با هدف توانمندسازی بانوان رسانه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه‌ای بانون در سال‌جاری خبر داد.

با هدف توانمندی سازی بانوان رسانه‌ای کمیته بانوان بسیج رسانه راه اندازی می شودپوریا یاسینی، رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: طی دیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌و‌بلوچستان مصوب شد کمیته بانوان بسیج رسانه در سال‌جاری در استان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: این کمیته با هدف توانمند سازی بانوان رسانه‌ای تشکیل شده و برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه‌ای بانون از جمله اقدامات این کمیته است.

یاسینی افزود: با همکاری معاونت بانوان استانداری مقرر شده کلاس‌های آموزشی دیگر نیز برگزار و با فراهم کردن شرایط برخورداری از تسهیلات کم بهره بیش از پیش بانوان رسانه‌ای حمایت شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: امروزه نقش زنان در جامعه نسبت به گذشته بسیار پررنگ‌تر شده اما این بدان معنا نیست که از حداکثر ظرفیت‌های علمی، تجربی و کاری بانوان به خوبی استفاده شده باشد به طوریکه شمار بالای بیکاران تحصیلکرده بانو گویای این واقعیت است.

وی گفت: تلاش می‌شود از طریق افزایش توانمندی بانوان در زمینه‌های مختلف، فرصت ایجاد اشتغال پایدار را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha