کمک ۲۲ میلیارد تومانی کمیته امداد به مردم سیل‌زده
کد خبر: 3876666
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

کمک ۲۲ میلیارد تومانی کمیته امداد به مردم سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تاکنون افزون بر ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل‌زده سه استان سیستان‌و‌بلوچستان، کرمان و هرمزگان ارسال شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته، 15 بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان، در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون افزون بر 22 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل‌زده سه استان سیستان‌وبلوچستان، کرمان و هرمزگان ارسال شده است.

وی با بیان این‌که این کمک‌ها از سوی مردم کشورمان صورت گرفته که توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده و در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفته است، افزود: این کمک‌ها در قالب پنج محموله اقلام ضروری شامل پتو، آب معدنی، پوشاک، مواد غذایی و لوازم بهداشتی میان سیل‌زدگان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی هموطنان ما به سرعت در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت؛ همچنین کمک‌های نقدی نیز برای تأمین هزینه ساخت، تعمیر یا بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در مناطق جنوبی سیستان‌وبلوچستان چهار هزار و 200 واحد مسکونی تخریب شده که نیازمند بازسازی است، اظهار کرد: در این راستا، کمیته امداد نیز در کنار سایر سازمان‌ها از جمله بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه سازندگی و سپاه پاسداران پای کار آمده تا روند ساخت واحدهای مسکونی جدید شتاب بیشتری بگیرد.

بختیاری گفت: زیرساخت‌های جنوب استان سیستان‌و‌بلوچستان شامل راه، آب، برق و تلفن نیز خسارت جدی دیده که امیدواریم با یک اتحاد و همکاری بین سازمان‌های مختلف، خرابی‌ها جبران و مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام
captcha