مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان بازگشایی شد
کد خبر: 3871845
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

مسیرهای ارتباطی سیستان‌وبلوچستان بازگشایی شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌وبلوچستان گفت: با فروکش کردن آب و تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی استانداری، عباسعلی ارجمندی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: با فروکش کردن آب و تلاش راهداران تمامی محورهای اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری ادامه داد: مسیر ارتباطی فنوج - کتیج - رمشک در جنوب این استان نیز که براثر سیلاب اخیر بسته شده بود، با فروکش کردن طغیان رودخانه هم‌اینک بازگشایی شد.

وی با اشاره به عمق خسارات وارده ناشی از سیلاب اخیر استان بیان کرد: در بارندگی‌های اخیر دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی این استان دچار آسیب جدی شدند که نیازمند تخریب و ساخت مجدد هستند.

ارجمندی اظهار کرد: از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی ۱۰۰ روستا، آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستان‌های کنارک، چابهار و دلگان و قطع شبکه ارتباط تلفن در شهرستان‌های نیکشهر، فنوج، بخش‌هایی از دلگان، سرباز، کنارک و قصرقند نیز از جمله خسارت‌های سیل اخیر بود.

انتهای پیام
captcha