پنج مفقود سیلاب در چابهار پیدا شدند
کد خبر: 3871062
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

پنج مفقود سیلاب در چابهار پیدا شدند

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر ازمفقودان اهالی روستای راد از توابع بخش دشتیاری شهرستان چابهار با تلاش نیروهای امدادی این جمعیت پیدا شدند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، رسول راشکی گفت: پنج نفر ازمفقودان اهالی روستای راد از توابع بخش دشتیاری شهرستان چابهار با تلاش نیروهای امدادی این جمعیت پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: این افراد براثر بارندگی شدید مفقود شدند که بعد از اطلاع تیم‌های امدادی عملیات جستجوی آنان مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: نیروهای امدادی این جمعیت توانستند صبح امروز در عملیات جستجو و نجات پنج ساعته این افراد را در رودخانه و کانال روستای جماعت‌زهی چابهار پیدا و نجات دهند.

راشکی اظهار کرد: دو نفر از مفقودان حال وخیمی داشتند که بعد از اقدامات اولیه تحویل اورژانس شدند و به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.

این مقام مسئول از مردم سیستان و بلوچستان خواست تا در هنگام وقوع بارندگی و سیل از نزدیک شدن به بستر رودخانه‌ها و کانال‌ها فاصله گرفته و خود را به مناطق مرتفع و امن برسانند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha